پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس
سرخط خبرها

اتحاد بازیکنان پرسپولیس پای پرواز به قطر | با جام برمی‌گردیم

  • کد خبر: ۵۲۵۵۶
  • ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
اتحاد بازیکنان پرسپولیس پای پرواز به قطر | با جام برمی‌گردیم
بازیکنان پرسپولیس پای پرواز به سمت قطر از کسب پیروزی مقابل رقیب خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفتند. سرخ‌ها امیدوارند با جام به تهران بازگردند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوارند. امید عالیشاه، بازیکن با تجربه سرخ‌ها، درباره بازی فینال می‌گوید: «من به‌عنوان یک سرباز در کنار تیم هستم. تا جایی که بدانم می‌توانم کمک حال تیم باشم در خدمت تیم هستم. این بازی هم مطمئن باشید همه جوره در خدمت تیم خواهم بود. امیدوارم بتوانم مثمر ثمر باشم و حتی کار کوچکی هم شده برای تیم انجام بدهم. ما تلا‌ش می‌کنیم با جام به ایران بازگردیم.»

کمال کامیابی‌نیا هم از پیروزی مقابل حریف سرخ‌ها گفت و ابراز امیدواری کرد نمایشی بهتر از بازی مقابل کاشیما که سال‌ها پیش انجام شده، ارائه شود. کامیابی‌نیا می‌گوید: «کمال کامیابی‌نیا در خصوص دیدار پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را انجام  دادیم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم. فکر می‌کنم انگیزه ما نسبت به 2 سال پیش مقابل کاشیما که نایب قهرمان شدیم هزار برابر است و امیدوارم جام را به مردم ایران هدیه بدهیم. این جام هم برای فوتبال کشور خوب است و هم برای لیگ. همه تیم‌ها آرزو دارند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند و ما هم الان در فینال هستیم و امیدوارم جام را به راحتی از دست ندهیم.»

محمد حسین کنعانی زادگان هم با امید از پیروزی دربازی فینال حرف می زند: «ما هم فینالیست غرب آسیا هستیم و تقابل دو قطب شرق و غرب آسیا خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم زیرا شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. روز گذشته بازی درون تیمی خوبی انجام دادیم و باید بگویم سطح این مسابقه از دیداری که باید با ذوب‌آهن انجام می‌دادیم سخت‌تر بود. داور رسمی این بازی را قضاوت کرد و وضعیت خوب بود. همه بچه‌ها برای کسب جام آماده هستند.»

سیامک نعمتی دیگر بازیکنی است که ازبرد سخن می گوید:«واقعیت این است برای ما فرقی نمی‌کند کدام تیم به فینال برود زیرا صد در صد به دنبال قهرمانی هستیم و تفاوتی ندارد حریفمان تیم کره ای باشد یا ژاپنی. ان شاءالله بتوانیم در 4-3 روز آینده هر کدام از این تیم ها که به فینال آمد خوب آنالیز کنیم و در فینال با تمام توان بازی کنیم. امیدواریم با پیزوزی به ایران بازگردیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->